タグをコピーして、「購入完了ページ」や「登録完了ページ」などのコンバージョンを測定するページ内の設置済みのサイトジェネラルタグより後(内も可)またはコンバージョンアクションのタイミングに設置してください。 従来版のタグは従来の広告管理ツールからご確認ください。
top of page
3.png

エコープロ F3

エコープロF3は、直腸プローブとリニアプローブを
搭載した最新の医療機器で、患者様の健康をしっかりと
サポートします。この機器は、消化器系や泌尿器系の
診断に特化しており、高い精度と信頼性を誇ります。

エコープロF3は、ワイヤ
レス充電方式を採用した
先進的な超音波画像診断
装置です。このデバイス
は、使いやすさと携帯性
を重視して設計されてお
り、医療現場での柔軟な
使用が可能です。

エコープロF3を安全に使用し、データをWi-Fi環境下で安全に送信するためには、Wi-Fiネットワーク自体のセキュリティを確保することが重要です。

エコープロF3は、iOSおよびAndroidシステムと互換性のある無料アプリケーションを提供します。このアプリケーションを利用することで、専用端末を持たずにスマートフォンやタブレットを使用してエコー検査を行うことができます。

エコープロF3には、高性能な超音波プローブが搭載されています。このプローブは、高い解像度と深部への優れた透過性を持ち、正確な画像を生成します。

Support Plan

Breakdown/Accident
Deterioration/friction

Probe

Battery Change

image_edited.png
image_edited.png

Once every two years

Damage caused by careless dropping, etc.

1 year basic warranty

We have prepared a special support plan for Pocket Echo exclusively for the time of purchase.

3 year warranty plan

¥72,000

5 year warranty plan

¥180,000

Recommendation

First: 50% for practical useSince the second start, all costs will be paid by the customer.

Warranty Policy

・ The warranty applies only to products purchased from our company or retailers.

- If our inspection determines that a product-related failure has occurred within the normal range of use, we will provide a replacement product.

However, we will only respond after the defective product arrives, and we will not send a replacement product in advance.

・ Damage caused by dropping is the same for all plans. During our inspection, we will not accept unintentional or minor damage.

Due to some load

If it is determined that a problem has occurred, the customer will be covered under the plan to which they are subscribed.

We will respond free of charge.

This warranty policy may be changed without notice. The product warranty will be subject to the latest warranty policy.

Let me do it.

 

Disclaimer

Even if the product is within the warranty period, if we determine that any of the following applies, you will not be able to receive a replacement.

- Damage or breakdown caused by fire, earthquake, flood, lightning, other man-made disasters, natural disasters, pollution, etc.

- When used intentionally or accidentally by the customer, or when the product is used under conditions not intended by our company.

If you are unable to present the warranty card when requested by our company

- Damage caused by transportation, movement, dropping or improper handling after purchase

- Damage caused by disassembly or modification of the device by anyone other than our company

image_edited.png
image_edited.png

Connect by downloading the dedicated app from the App Store,

It is possible to display.

Each display mode can be adjusted in detail.

In addition to images, you can also download videos.

Please contact our sales representative promptly to download.

Inquiries regarding Echo Pro

03-6338-9687

[Business hours] 10:00-12:00 13:00-16:00 Closed: Saturdays, Sundays, and holidays
Please note that if you receive an email after business hours, we will respond on the next business day.

ソーシャルメディア公式アカウント

security_action_futatsuboshi-large_bw.png
partnership_logo_edited.png
bottom of page